Genel, Kitap, Kitap Yorumlarım, Kitap yorumu

Bugün Farklı Olacak / Jessi Kirby Kitap Yorumu

Kitap Yorumu:

İlk defa bu yazarın kalemini çok sevdiğim bir yazar oldu.

Zaman atlaması yapmadan veya iki zaman arasında olan bir olayı anlatıp sonradan bağlantı kurulan bir olay da yoktu. Aslında kitaba başlarken bu tipte olmasını bekledim fakat anlık yapılan ve alınan kararlar sonucu olayı okumayı daha çok sevdim sanırım.

Kitabın cildi ve iç tasarımı çok güzeldi. Novella Dinamik’ten okuduğum ilk kitaptı. Devamının geleceğini düşünüyorum.

Kitapta en çok dikkatimi çeken kitaptaki bir karakterin aynı ad-soyad da bir şairin yazdığı şiir dizelerinin bölüm içlerinde birkaç dörtlük halinde yazılması ve bölüm başlıklarının şairin bir dizesi olmasıydı. Şiirlere hayran biri olarak bu ayrıntı çok naifti. Bu kitap sayesinde bir şair daha tanımış oldum.

Kitabın ana konusu hakkında net bir şeyler söylemek istemiyorum. Kitap  aslında bir genç kızın arkadaşı tarafından maceraya atılmasına davet edilirken kızın atılacağı macera yaşadığı yerdeki çok üzücü bir olayın gerçekte neler olduğunu öğrenmek istemesiyle başlar.

Klasik bir aşk romanı bekledim ama dramatiksel ögelerin çok aşırı derecede ön planda olmaması benim için avantajdı. Dramatizme karşı bir antipatim var ve bunu kırmaya çalışıyorum.

Kitabı sevdim mi? – Kesinlikle sevdim

Okumanız gereken çerezlik bir kitap mı ? – Kesinlikle Evet

Kitap puanım: 9/10

 

“Bugün Farklı Olacak / Jessi Kirby Kitap Yorumu” için 2 yorum

Yorum bırakın