Genel, Kitap, Kitap Yorumlarım, Kitap yorumu

Marslı / Andy Weir Kitap Yorumu

Kitap adı: Marslı

Kitap Yazarı: Andy Weir

Kitap Yayınevi:  Ithaki Yayınevi

Kitap puanım: 8/10

Kitap yorumum: Ilk defa kendimi şaşırtacak birşey yaptım bir bilim kurgu romanı okudum. Aslında beğendim. Mark Watney (kitabın ana karakteri) çok eğlenceli biri. Her kötü durumdan komik bir sonuç çıkartarak kendisini de bizi de güldürmesine hayran kaldım. Ama kitaptakı terim yoğunluğundan dolayı kitabın ilerleyen sayfalarında terimlerin anlamını unuttuğum bir sürü kelime oldu. Ve malesef ki onların anlamlarını bulmak için önceki sayfalara sürekli geri dönmek zorunda kaldım. Bundan dolayı kitabı okurken sıkılabilirsiniz ama onun haricinde Mark’ın bu macerasına şahit olmanızı kesinlikle tavsiye ederim.

Kitabın konusundan çok kısa bir özet geçmek istiyorum. 

Mark Watney ve Apollon 3 Mars’a  gidecek gurup arkadaşları ile Mars’a giderler. Mars’taki fırtına olduğunda arkadaşları her ne kadar onu orada birakmak istemese de astronot kıyafetindeki hayati değerler  göstergesi oldukça düşük olduğu için onu orda bırakır ve Dünya’ya geri dönerler. Watney bir süre sonra bayıldığı için uyanır ve Mars’ta hayatta kalmaya  çalışır. Gerisini yazmayayım. Spoi olur.

Bakalım Watney Mars’ta delirmeden ,açlıktan ölmeden Dünya’ya geri dönebilecek mi?

“Marslı / Andy Weir Kitap Yorumu” için 4 yorum

Yorum bırakın