Genel, Kitap, Kitap Yorumlarım, Kitap yorumu

Lacivert / T. Y. Mazer Kitap Yorumu

Kitap hakkındaki bazı bilgiler :

Kitap sayfa sayısı: 544

Kitap yayınevı: Ephesus Yayınları

Kitap yorumum:

Ephesus’un benim en sevdiğim kitabı olan Lacivert’in kitap yorumunu yapacağım.

Lacivert içinde bilim kurgu türünden esintiler sunan bir kitaptı. Ben de çoğu okuyan insanlar gibi Beren’in genel olarak şımarık davranan her yere girme zorunluluğu altında hisseden karakterlerden nefret ediyorum. Ama James’in teknolojisi beni benden aldı. Kitap seri olcakmış. 2. Kitap hemen gelsin okuyalım diyenlerdenim ki eminim sizde öyle olucaksınız. Beren’in davranışları dışında kitaba bayıldım. Kitap yaklaşık 500 küsür sayfa ama gerçekten çok akıcı. Ben Ramazan’da okumuştum ve bir iki günde bitirmiştim. 

Evet şimdi de birazcık Ephesus Yayınları’nı öveyim. Ephesus’un posterli kitaplarından biri Lacivert. Kitap iç ve dış cildi  çok güzeldi. Iç tasarım zaten okumaya baya teşvik edici. Bir de kitap kapağında ki Can Yaman , James Hunter’a birazcık benziyor. 

Alıp okumanız gereken bir Ephesus kitabı.

Iyi okumalar dilerim herkese.

Kitap puanım: 9/10

Kitaptan Alıntılar:

Ya da lacivert, böyle bir renk mi? Böylesine soğuk ama soğuğunda kaybolmayı arzulatan?”

Sence soğuk… böylesine yakar mı?.”

“Ama suç benimdi. Hafızalardan silinmeye mahkum küçük bir gece değştirmezdi bunu. Bana bir çok defa bunu hatırlatmıştı.”

Yorum bırakın