Genel, Kitap Yorumlarım

Bir Aşk Masalı / Ahmet Ümit Kitap Yorumum

Merhabalar kitap dostlarım.
Polisiye türünde Ahmet Ümit’i çok severim ve benim için değerli olan yazarlardandır buna istinaden bu kitabı kampanyada görüp almıştım. “Ahmet Ümit işte kötü olmaz” diye düşünüp okuyayım dedim. Türü masalmış, ilk yaşadığım şoktu. Okurken kendimi sorguladım, sıkıldım aynı şeyleri okumaktan. Bu konu hakkında biraz detaylandırmak istiyorum.


Konusu, beş farklı ülkenin prensleri aynı gecede aynı rüyayı görüyor. Rüyasında vaat edileni gerçekleştirmek üzere yola çıkıyorlar. Geçecekleri yollarda onları zorluklar beklemekte ve bu yolculukta yeterince sınanacaklar.


Şöyle bir durum oluştu okurken, yolculuklar farklı yerlerde geçiyor evet, ama prenslerin bu yolculuğu ayrı ayrı aynı sıralamayla anlatılıyor ve ne hikmetse sonları hep aynı oluyor. 3. Prensi anlatırken ben ezberlemiş gibiydim, cümle cümle söylüyordum hatırladığım kadarıyla. Hatta şöyle bir düşüncem de var katılır mısınız bilmiyorum ama bu kitap sanki yazılmak amacıyla yazılmış sadece, duygulardan veyahut içtenlikten uzaktı.
İlgisini çekene tavsiye edebilirim ama benim için beklentimin altında kaldı.

🌷❝Çünkü aşk sevgiliye kavuşmak değil, sevgiliye kavuşmak için verilen mücadeleymiş, yapılan uğraşmış, çekilen çileymiş. Aşkı kıymetli kılan da işte buymuş.!!!❞

Yorum bırakın